Mokymai (auditorijoje)


Gyvi auditoriniai mokymai

Trukmė 4 – 8 akad. val.

Kas tai yra?
Mokymai, vykstantys gyvai, tiesiogiai bendraujant su dalyviais. Mokymų trukmė pasirenkama pagal poreikį nuo pusės iki visos dienos mokymų.

Ko tikėtis?
Ne tik darbuotojų įgūdžių stiprinimo, bet ir pagerėjusios darbo atmosferos.

Kuo naudinga?

  • Kokybiškai praleistas laikas mokymuose;
  • Pritaikytos praktinės užduotys
  • Lengvai įgyvendinami sprendimai kasdienėms situacijoms
  • Dalyvių ir įmonės produktyvumo bei efektyvumo augimas

Mokymų temos

Asmeninis efektyvumas planuojant laiką

Kam skirta?
Ieškantiems būdų pagerinti darbo produktyvumą ir efektyvumą, siekiant geresnio darbo ir gyvenimo balanso.

Kur kreipiamas dėmesys?
Efektyvumo ir produktyvumo įsivertinimui planuojant laiką, prioritetų nusistatymui, susitvarkymui su dėmesį blaškančiais veiksniais. Praktiniai įrankiai ir metodikos padės aiškiai organizuoti užduotis, sumažinti streso lygį ir išvengti perdegimo.

Kokio rezultato tikėtis?
Daugiau nuveiksite per trumpesnį laiką, jausite mažesnę įtampą ir turėsite daugiau laiko tam, kas Jums iš tikrųjų svarbu.


“Paversk stresą energija”

Kam skirta?
Tiems, kurie nori išmokti valdyti stresą, sumažinti jo neigiamą poveikį, siekiant geresnės emocinės gerovės ir produktyvumo bei efektyvumo.

Kur kreipiamas dėmesys?
Streso priežasčių atpažinimui, jo poveikio supratimui ir praktinių būdų, kaip stresą nukreipti į pozityvią energiją, taikymui. Programos metu gilinamasi į streso, kaip naudingo veiksnio supratimą, daugiau nei 40 streso suvaldymo metodikų bei pasirūpinimo savimi svarbą.

Kokio rezultato tikėtis?
Stresas taps nebe priešu, o motyvacijos šaltiniu. Įgysite įrankius ir pasitikėjimą savimi, leidžiančius efektyviai tvarkytis su įtampa, išlaikyti vidinę ramybę ir veikti aiškiai bei užtikrintai net sudėtingose situacijose.


“Konstruktyvus konfliktų sprendimas”

Kam skirta?
Siekiantiems pagerinti bendravimo įgūdžius, ypač efektyviai spręsti konfliktines situacijas ir išlaikyti pozityvius santykius net tik darbe su kolegomsi ar klientais, tačiau ir asmeniniame gyvenime.

Kur kreipiamas dėmesys?
Konfliktų priežasčių atpažinimui ir efektyvių komunikacijos strategijų taikymui. Mokymų metu analizuojami praktiniai konfliktų sprendimo metodai paruošiant praktines užduotis pagal realias įmonės situacijas.

Kokio rezultato tikėtis?
Gebėjimas spręsti konfliktus greičiau, konstruktyviau ir su mažiau įtampos. Gebėjimas palaikyti pagarbius ir produktyvius santykius, geresnis bendradarbiavimas bei mažesnis streso lygis darbo aplinkoje.


Kliento aptarnavimas per pardavimą

Kam skirta?
Ieškantiems, kaip sustiprinti komandų dirbančių su klientais profesionalaus bendravimo įgūdžius, gerinti bendravimo kokybę ir užtikrinti ilgalaikius, pasitikėjimu grįstus santykius su klientais.

Kur kreipiamas dėmesys?
Mūsų ir kliento elgesio psichologijai, pirmojo įspūdžio svarbai bei komunikacijos subtilybėms. Mokymų metu analizuojame, kaip sukurti teigiamą ryšį nuo pirmųjų sekundžių, ir sprendžiame iššūkius, kai bendravimas atrodo sudėtingas. Daug dėmesio skiriama tinkamų frazių naudojimui – kartu nagrinėjame laiškų ar pokalbių pavyzdžius, identifikuojame geriausias praktikas ir formuojame veiksmingą elgesio modelį.

Kokio rezultato tikėtis?
Gebėjimas lengviau užmegzti ir palaikyti ryšį su įvairiais klientais, naudotis efektyviomis frazėmis bei kurti profesionalų ir šiltą įvaizdį. Pagerės bendravimo kokybė, klientų pasitenkinimas, kas darys įtaką didėjančių pardavimų sėkmės rodikliams.


Komandinis darbas

Kam skirta?
Komandoms siekiančioms pagerinti santykius su kolegomis, efektyviau dirbti kartu ir kurti pozityvią bei palaikančią darbo atmosferą.

Kur kreipiamas dėmesys?
Komandinių santykių dinamikai ir komandos narių tarpusavio supratimui. Mokymuose dalyviai į save ir kitus pažvelgia iš naujos perspektyvos – komandos akimis.

Kokio rezultato tikėtis?
Suvokiame komandinio darbo svarbą, atrandami būdai, kaip į kasdienius iššūkius žvelgti lengviau ir pozityviau. Pagerėja tarpusavio supratimas, atmosfera komandoje įgyja darnos ir efektyvumo, o komandinis darbas – sklandesnis ir malonesnis.


Vadovavimo įrankiai: delegavimas, kontrolė, grįžtamasis ryšys

Kam skirta?
Vidurinės grandies vadovams, siekiantiems efektyviau deleguoti užduotis, išlaikyti sveiką kontrolės lygį ir teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, kad komanda dirbtų darniau ir rezultatyviau.

Kur kreipiamas dėmesys?
Destruktyvių elgesio modelių atpažinimui ir jų keitimui į veiksmingus vadovavimo metodus. Mokymuose analizuojama, kaip išvengti situacijų, kai dėl nepasitikėjimo ar kontrolės baimės vadovas imasi darbuotojų užduočių, o strateginiai darbai lieka nuošalyje. Pagrindinis dėmesys skiriamas praktiniam įgūdžių lavinimui: kaip aiškiai deleguoti, tinkamai kontroliuoti ir teikti motyvuojantį grįžtamąjį ryšį.

Kokio rezultato tikėtis?
Išmokstama tinkamai paskirstyti užduotis ir atsakomybę, suteikti komandai daugiau savarankiškumo ir užtikrinti kokybišką rezultatą. Dėl to padidėja galimybė sutelkti dėmesį į strateginius sprendimus, mažiau jausti įtampos ir galimybė džiaugtis pagerėjusia atmosfera komandoje.


Efektyvi komunikacija komandoje

Kam skirta?
Siekiantiems pagerinti bendravimo įgūdžius, užtikrinti aiškų informacijos perdavimą ir sumažinti nesusikalbėjimo riziką tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime.

Kur kreipiamas dėmesys?
Pagrindiniams komunikacijos principams ir iššūkiams, susijusiems su informacijos perteikimu bei supratimu. Mokymuose gilinamasi į minčių perteikimą, kad kiti jas suprastų tiksliai taip, kaip norima. Naudojami praktiniai pavyzdžiai, siekiant parodyti, kaip skirtingai žmonės gali interpretuoti tą pačią informaciją. Komunikacija – procesas, galintis sustiprinti santykius ir darbo efektyvumą.

Kokio rezultato tikėtis?
Aiškesnis ir efektyvesnis bendravimas ir mažiau nesusikalbėjimo. Gebėjimas efektyviai dalytis informacija, stiprinamas vadovo ir komandos bei komandos tarpusavio supratimas.


Turite poreikį kitokiam formatui ar temai?

Kviečiu išsirinkti patogų online susitikimo laiką, kuriame aptarsime galimus formatus ir temas.

Išsirinkti laiką susitikimui.


Klientų atsiliepimai

Komandinio darbo mokymai:

Susitikimai su Liana Mogišaite – tikras energijos užtaisas!
Įsiklausanti, įsigilinanti į komandos ir asmeninius poreikius, surandanti įdomius ir netikėtus sprendimus bei duodanti smagius patarimus.
Mūsų komandos mokymai kartu su ja prabėgo akimirksniu, o išmokome labai daug – apie save, kitus ir ne tik.
Džiaugiamės, dėkojame ir rekomenduojame!

– Judita Barkauskienė, Personalo vadovė, Vilniaus universitetas


Streso valdymo ir konfliktų sprendimo mokymai:

Didelis ir nuoširdus AČIŪ Lianai už puikiai pravestus Streso ir konfliktinių situacijų valdymo mokymus. Liana yra nuostabi, įkvepianti, energinga ir įtraukianti trenerė! Per jos mokymų sesijas net ir uždariausi, skeptiškai nusiteikę darbuotojai pakeičia nuomonę ir įsitraukia, pradeda žiūrėti pozityvesniu požiūriu. Trenerė yra tikras energijos bei motyvacijos užtaisas, be galo lankstus ir jokių iššūkių nebijantis žmogus: gali pravesti mokymus ne tik mažai 12 žmonių grupei, bet ir nuostabiai suvaldyti 30 žmonių komandą! 🙂

– Dalia Gegužinskienė, Personalo vadovė, Travel Retail Vilnius (Duty Free parduotuvės)


Asmeninis efektyvumas planuojant laiką mokymai:

Paskutiniai vidiniai mokymai, kuriuos teko kuruoti ir dirbti kartu su Liana Mogišaite buvo darbo (laiko) efektyvumo “BIOK laboratorijoje”. Dalyviai tikrai labai reiklūs, turėję daug ir įvairių mokymų, tad lektoriams – nemenkas iššūkis. Turėjome mokymų aptarimo sesiją, nustebino kaip pozityviai ir gerai atsiliepia, o kiek naudos ir pritaikytų naujų metodų, naujų įrankių laiko valdymui, net bendrai susitarė darbo dienos rėžimą! Ačiū Lianai už pozityvumą, energiją, gebėjimą suvaldyti didelį dalyvių skaičių ir puikų įsiklausymą į kliento poreikius.

– Sandra Tarvydė, Personalo vadovė, BIOK laboratorija



Liana Mogišaitė

liana@mogisaite.lt 
+370 620 71030